21 Kasım 2017

Mutfak benim olsun diğer odalar sizin!


Mutfakta vakit geçirmek benim için vazgeçilmez.
Sürekli mutfakta olsam yemekler, pastalar, börekler, kurabiyeler, kekler yapsam sesim çıkmaz.
Tek şartım yiyecek insan olması. Ben yaptığımın tadına bile binde bir bakarım. Bunun için yaptıklarımı yiyecek insan lazım bana. 

Eskiden yapıp binada konu komşuya dağıtırdım. Ama artık hak etmediklerini düşündüğümden pek bişey yapmıyorum. Misafir gelecekse yada kardeşim isterse giriyorum mutfağa. Girdiğim zamanlarda da mutfaktan çıkasım gelmiyor.

Salon televizyon odası, yatak odası uyuma odası ama mutfak bence çalışma ve huzur odası :)
Bana kocaman bir mutfak versinler. İçinde bütün gerekli malzemeleri bulundursunlar ve beni o mutfağın içinde tek bıraksınlar. O zaman değmeyin keyfime. Gerekirse 1 hafta çıkmam oradan. 

Yaptıklarımın çoğunun fotoğrafını çekip paylaşıyorum. Listemdeki arkadaşlarımın çoğu isyan ediyor. Birazda bize yapsan diye. Ben yapıyorum arkadaş sende zahmet edip gel oturup birlikte yiyelim olmaz mı yani? 

Buyurun efendim sizler içinde bir kaç tane paylaşıyorum. 
Keyifli seyirler. Karnı acıkan canı isteyen olursa hemen tarif verilir:)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Search