30 Kasım 2017

Doğum günü hazırlıkları başlasın...



Emre Paşa'nın doğum günü için hazırlıklara tam gaz devam.
1 yaşa az kaldı. Bizde şimdiden hazırlıklara başlamaya karar verdik. 
Eee ancak yetiştiririz malumunuz.
 Afişiydi, bayrağıydı, hediyelikleri, pastası, böreği çöreği derken geç bile kaldık diyebilirim. 
Normal şartlarda 1 ay önceden başlamamız gerekirdi. Kardeşime kalsa 2 ay önceden başlayacaktık son anda kurtardım. 
Gerçi 1 ay öncesinden konsepti belirlemiştik. Bu işimizi baya kolaylaştırdı. 

Doğum günü pastasınıda ben yaptığım için son 1 hafta kala sırf pasta ile uğraşıyorum. 
Bizim pastamız haricinde ertesi güne teslim etmem gereken birde siparişim var.
Bu sebepten dolayı Aralık ayında baya yoğun günler beni bekliyor.
Olsun ama ben bunlardan keyif alıyorum :)

Bana yardıma gelmek isteyen herkesi beklerim.
Çay kahve kurabiye ikramımdır :)
Yanımda oturup sohbet etmeye bile gelebilirsiniz.


Doğum gününe son 15 gün :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Search