27 Kasım 2017

Mim: Güne nasıl başlıyorum?


Mimlendim...! :)

Öncelikle mim için She Is The Man (Apple Sodaa)'e teşekkür ediyorum :)


Bakalım ben bir günümü nasıl geçiriyorum...

Güne zorla kolay arasında gidip gelen kavramla başlıyorum.

Alarmın ötmesiyle gözümün birini açıp telefonu susturmam bir oluyor. 
Vee 5 dakikalık uyku için tekrar dalıyorum.
Havanın karanlık olmasından dolayı uyku ve yatak daha ağır bastırsa da 5 dakika sonra mecburiyetten ayaklanıyorum.
Doğru banyoya el-yüz-diş fırçalama faslına geçiyorum.

Daha sonra kıyafetlerimi giyinip kapıya atıyorum kendimi. 
Eğer o gün şanslıysam asansöre binebiliyorum.
Değilsem vay halime. 6.kattan aşağı tabanvay yapmak zorunda kalıyorum. Ki bu benim için uyku sersemliğinden dolayı işkence haline dönüşüyor.
Oturduğum bina 14 katlı. Bi nevi şanslıyım galiba 14.katta da oturuyor olabilirdim :)

Binanın dışına kendimi atınca sabahın o temiz havasını içime çekiyorum. 
Yolumun üstünde okul olduğu için sabah sabah heryer bıcır bıcır öğrencilerle dolu oluyor.
Onların sesi sabahın en güzel sesleri bence.
Ve servise doğru 5-10 adım sonunda ulaşıyorum.
Baya yol yürüdüm değil mi? :D

15 dakika yol yaptıktan sonra arkadaşı alıyoruz. Onu aldıktan 15 dakika sonra ofiste oluyoruz.
Ofiste sabah kahvaltımız hazır oluyor. Oturup kahvaltımı yapıyorum. 
Sonrasında bilgisayarın açma tuşuna basarak maratonu başlatıyorum. Taa akşam 17:30'a kadar.

Buralarda yeni olduğum için mimleyecek kimseyi bulamadım.
Ama isteyen herkes katılabilir. 

Hepinize iyi günler diliyorum...
Sağlıkla kalın...




  



2 yorum:

  1. yeaa ben de görseldeki gibi uyanmak istiyorum... o daha iyimiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görseldeki Mete Paşa. Hayata gözlerini açalı 1-2 saat sonraki uykulu hali :)

      Sil

Search